Terug in Nederland - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van suzanne en nicole - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van suzanne en nicole - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: suus en nicole

Blijf op de hoogte en volg suzanne en nicole

16 Juli 2007 | Suriname, Paramaribo

Hoi allemaal!
Onze tijd in Suriname zit er weer op. We zijn alweer een weekje in Nederland en hebben al bij kunnen kletsen met de meeste mensen.
In de laatste paar weken hebben we nog even lekker wat leuke dingen gedaan. Met als hoogtepunt de verjaardag van suus! Hiervoor hadden we heel wat gepland, en we hebben dus 2 dagen volop feest gevierd. We sliepen een nachtje in een hotel, dus hier lekker gebruik kunnen maken van warme douche, zwembad, sauna en jaccuzi. Heerlijk! Verder hebben we een massage gehad in een beautysalon en zijn we uit eten geweest. Natuurlijk hebben we ook wat (teveel) cocktailtjes gedronken om het te vieren.
We hebben echt een super tijd in Suriname gehad. Het was ontzettend leuk en leerzaam! We vonden het erg leuk dat we zoveel reacties kregen op deze site, en willen hier iedereen dan ook voor bedanken! Het was elke keer weer erg leuk om alle reacties te lezen. Bedankt!

Heel veel liefs, suus en nicole

• 16 Juli 2007 - 21:50

Andrew:

Welkom terug en graag gedaan..

• 17 Juli 2007 - 03:23

Suus 2:

heee nicole en suus,
    super om jullie verhalen te hebben gelezen, succes weer op school en tot snel nicole!
    groetjes xxSuus

• 17 Juli 2007 - 21:47

Wiel Rosenberg:

Fijn dat jullie heelhuids terug zijn. Jammer dat ik Suus niet zag op het diploma uitreiken van Caja.Maar ik denk dat ik Suus hier of daar nog weleens zal zien..Meides, bedankt voor jullie verhalen en veel sucses voor jullie toekomst en studie. Liefs mama Caja

• 23 Juli 2007 - 21:46

Fam. Wismans:

Hoi Dames,

fijn dat jullie weer terug zijn. We hopen dat jullie nog lang kunnen nagenieten van jullie tijd in Suriname.
    Geniet nog van de (te) korte vakantie en succes op school!

Kus van Elena en de rest van de Wismannetjes.